نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3802
-
الف
+

سریال های جدید تلویزیون ایران در سال 98/ از «ستایش» تا «روزهای بی قراری2»

چند سریال جدید در سال نو از چینل های تلویزیون ایران نشر می شود.

به گزارش آی فیلم2، با پایان نوروز 98 و اتمام سریال های نوروزی، چند سریال جدید برای نشر در سال جدید آماده شده است که در این مطلب آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

ستایش

با پایان فلمبرداری سکانس‌های پایانی سریال «ستایش 3» تدوین و صداگذاری این سریال پربیننده همزمان در حال انجام است و ستایش بار دیگر پس از ماه رمضان از تلویزیون ایران نشر می شود.

فصل ۱ و ۲ «ستایش» چندی پیش از کانال تلویزیونی آی فیلم2 برای فارس زبانان نشر و  فصل سوم آن آخرین فصل این سریال است.

شروع داستان «ستایش3»، سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ است و ادامه آن به سال‌های اخیر می‌رسد. 

فصل سوم «ستایش» با دو فصل قبلی آن متفاوت و دارای ساختاری جدید است. این فصل از مجموعه افزون بر روایت داستان شخصیت‌های فصل اول و دوم به بازگویی روابط میان آن‌ها می‌پردازد.

داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، قربان نجفی، فریبا نادری، سینا شفیعی، فرهاد جم، کیهان ملکی، محمدرضا داود نژاد، مهدی میامی، امیرمحمد زند، لاله مرزبان، کمند امیر سلیمانی، شهرام پور اسد، مهتاج نجومی، علی طالب لو، آتش تقی پور، مهرنوش ستاری، نگار جوکار، مریم نیک رفتار، امید علی مردانی، کریم قربانی، علی میلانی بازیگران فصل سوم سریال هستند.

سریال دنگ و فنگ روزگار

دوستی یعنی رفاقت، نزدیکی، محبت، عشق و ...، اما اگر همین دوستی به خاطر ماجرا‌هایی به هم بخورد، مسلما به شکل‌گیری اتفاقاتی منجر می‌شود. همین موضوع سوژه سریال دنگ و فنگ روزگار شده که به تهیه‌کنندگی امیرحسین طالبی‌کاشانی و کارگردانی جواد مزدآبادی آماده پخش شده است.

کرکتر این دو دوست را «محمد نادری» و «سیروس گرجستانی» بازی می‌کنند که طی شراکتی دچار مشکلاتی می‌شوند که ناچار هستند طی سال‌ها این مشکلات را پنهان کنند.

همین مساله باعث رقم خوردن اتفاقات مختلف کمیدی در این سریال می‌شود.

در کنار محمد نادری و سیروس گرجستانی ، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، محمد فیلی، غلامرضا نیکخواه، امیر غفارمنش، ساعد هدایتی، شیرین آقارضا کاشی، پانته‌آ مهدی‌نیا، سینا رازانی، زهرا داوود‌نژاد، مهری آل‌آقا، مریم شاه‌ولی، مینا نوروزی، ساقی زینتی، بیتا خردمند، عباس محبوب، طاهر علایی، فریده دریامج، ژیار محمدزاده، ساره صحرایی، ستاره صحرایی و ... بازی می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های این فلمبرداری این است که در ۷۰ مکان فلمبرداری شده است و همین تعدد مکان‌ها یکی از عوامل جذابیت سریال دنگ و فنگ روزگار است.

فصل دوم سریال روز‌های بی‌قراری

بخش عمده‌ای از ماجرا‌های فصل دوم سریال روز‌های بی‌قراری در ولایت تبریز و بخش‌هایی از آن در مشهد فلمبرداری شده است.

این سریال در ادامه روز‌های بی‌قراری که فصل اول آن پیش از این از آی فیلم2 ساخته شد از تلویزیون نشر می شود.

در خلاصه داستان آن آمده است: سارا که از همسر سابقش جدا شده در پی هویت خود ناچار به سفری طولانی می‌شود و یک فرش نفیس مربوط به دوره مشروطه تنها سندی است که او را به مقصود برساند و ...

بازیگرانی مانند سارا صوفیانی، مجید واشقانی، فخرالدین صدیق شریف، مهتاج نجومی، کاظم هژیر آزاد، صفا آقاجانی با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ و تعدادی از بازیگران برجسته و پیشکسوت تبریز و مشهد در فصل دوم روز‌های بی‌قراری به ایفای نقش می‌پردازند. 

 سریال  «شرایط خاص»

این سریال کمیدی به به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی تولید شده است.

کامبیز دیرباز، بهرام افشار، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسداللهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور، اسدا... یکتا و شهره سلطانی ازجمله بازیگران این سریال کمیدی هستند.

 

ب م

نظر شما
ارسال نظر